Ofte stilte spørsmål

Hvordan fungerer Vortex sin garanti?
Svar: Les om garantien her
 
Hvordan tar jeg kontakt med dere?
Svar: Send oss en mail på post@jaktfall.no eller en melding på facebook, så svarer vi så raskt vi kan. Vi har ingen betjent telefonlinje, ettersom at dette ikke er noe vi har kapasitet til.
 
Kan jeg bestille varer ved å sende en mail til dere?
Svar: For å bestille varer må du bestille i nettbutikken selv, dette for å forsikre oss om at alle personopplysninger blir riktig, samt minske risikoen for feilbestilling.
 
Jeg klarer ikke å bestille i nettbutikken, hva gjør jeg nå?
Svar: Send oss en mail så skal vi hjelpe deg gjennom kjøpsprosessen steg for steg.
 
Kan jeg spørre om hjelp eller informasjon om et produkt jeg lurer på?
Svar: Selvfølgelig! Vi setter også stor pris på tilbakemeldinger om hvordan nettbutikken oppleves og om evt. mangelfull informasjon.
 
Hvilke fraktalternativer har dere?
Svar: Vi sender med Posten/ Bring, (Klimanøytral servicepakke med sporing.) du velger selv hvilken post i butikk du ønsker pakken sendt til.
 
Jeg ønsker å tipse dere om et produkt
Svar: Send oss en mail på post@jaktfall.no , så vurderer vi ditt tips.